Miten Remppakamu hyödyttää yritystäni?
Remppakamu tuo yrityksellesi uusia potentiaalisia asiakkaita. Palvelumme avulla tavoitat helposti remonttipalveluita etsivät asiakkaat, jotka ovat jo valmiiksi kiinnostuneita tarjoamistasi palveluista.
Millaiset vaatimukset yritykseni täytyy täyttää liittyäkseen Remppakamuun?
Yrityksellä pitää olla suomalainen y-tunnus ja se pitää olla rekisteröity kaupparekisteriin ja ennakkoperintärekisteriin. Lisäksi tarkistamme yrityksesi taustat ja asiakasarvostelut varmistaaksemme palvelumme laadun. Emme toistaiseksi hyväksy palveluun kevytyrittäviä tai yksityishenkilöitä.
Kuinka voin liittyä Remppakamuun?
Rekisteröityminen tapahtuu verkkosivuillamme täyttämällä yritystietolomake ja läpäisemällä taustatarkastuksemme. Liity tästä.
Miten saan remonttitarjouspyyntöjä asiakkailta?
Kun olet hyväksytty Remppakamuun, saat ilmoituksia sähköpostitse asiakkaiden jättämistä remonttitarjouspyynnöistä, jotka vastaavat yrityksesi palveluvalikoimaa ja toimialuetta.
Käytä Remppakamuun liittyessä sellaista sähköpostia, jota seuraat päivittäin, sillä kaikki viestit tulevat sähköpostitse.
Mitä Remppakamun käyttö maksaa?
Maksat ainoastaan toteutuneista töistä. Palvelumaksu on prosenttiosuus toteutuneen urakan loppuhinnasta. Näet voimassaolevan hinnaston liittymishetkellä sopimusehdoista.
Miten voin parantaa mahdollisuuksiani saada remonttitarjouspyyntöjä?
Asiakkaat arvostavat selkeitä tarjouksia, joissa työn ja materiaalien hinta on selkeäsi eritelty. Asiallinen ja nopea vastaaminen asiakkaiden tarjouspyyntöön ja kysymyksiin auttavat myös.
Mitä tapahtuu, kun saan tarjouspyynnön?
Kun saat tarjouspyynnön sähköpostiin, voit tarkastella työn yksityiskohtia ja päättää, haluatko jättää tarjouksen kyseiseen työhön. Selkeä ja kilpailukykyinen tarjous, joka vastaa asiakkaan tarpeita, parantaa mahdollisuuksiasi voittaa työ.
Mistä Remppakamun yritystiedot löytyvät?
Remppakamu.fi-palvelua ylläpitää Remppakamu Oy (3507191-7).